Nowy serwis transakcyjny mBanku

Jak powszechnie wiadomo mBank już od dawna jest liderem jeśli chodzi o bankowość internetową. Serwis transakcyjny mBanku jest najbardziej intuicyjne, bezawaryjny i przejrzysty. Od jakiegoś czasu jednak bank wprowadził nowy, nieco "zbajerzony" serwis. Przez jakiś czas nie mogłem przyzwyczaić się i sceptycznie podchodziłem do nowego serwisu. Po około miesiącu użytkowania stwierdzam jednam ze to:
Zmiana na lepsze.



Początkowo nie mogłem ogarnąć podziału: Konto osobiste, Konto firmowe. Jest to moim zdaniem jedna z najważniejszych, wprowadzających porządek zmian. Wcześniej wszystko mieszało się razem.


Poniżej film reklamowy przedstawiający wygląd nowego serwisu transakcyjnego:


Druga zaleta to łatwość i dużo większa czytelność przelewów wychodzących i przychodzących. Widzimy wykresy naszego stanu konta, dzięki czemu łatwiej analizować nasze wpływy i wydatki. Wcześniej musieliśmy polegać na tradycyjnym liczeniu.


Kolejnym znakomitym udogodnieniem, z którego najbardziej jestem zadowolony, to szybkie wykonywanie przelewów. Osobiście nie korzystam ze zleceń stałych i płacąc za gaz, prąd czy wodę musiałem za każdym razem wpisywać nazwę odbiorcy i numer konta. Teraz system zapamiętuje wykonane przelewy, nawet po wyczyszczeniu pamięci przeglądarki. Wystarczy że wpiszemy kilka pierwszych liter nazwy odbiorcy, a wyskoczy nam zapamiętana pozycja. Wystarczy wtedy zmienić kwotę przelewu i to wszystko.


Będę wdzięczny za komentarze i wasze opinie na temat nowego serwisu transakcyjnego mBanku.
Piszcie poniżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz